September 15, 2013

Wedding day :)

Uvek sam volela da idem na venčanja.. :) Još od malih nogu sam onako detinje ushićeno gledala u mladu i venčanicu i zamišljala kako ću jednog dana i sama obući neku prelepu, belu, kao princeze iz crtanih filmova. Kada sam videla venčanicu Carrie Bradshaw u filmu Sex & city zaljubila sam se :D Inače, uvek sam gledala da kada idem na takav događaj oblačim odeću svetlih, nežnih boja, u želji da budem uklopljena u atmosferu. Smatram da stajling uvek treba prilagođavati događaju na koji ideš. Evo kako sam ja izgledala juče, na svadbi moje kumice.

I've enjoyed going on weddings since I was little girl. I looked at bride imagining me wearing one beautiful, white dress, like princesses in cartoons. When I firts saw wedding dress that Carrie Bradshaw was wearing on her wedding in the Sex & city movie I fell in love :D Also, I've always wore clothes in bright, gentle colors on weddings. I think that you should always adapt your styling with event you are going to. This is how I looked yesterday, on the wedding of my goddaughter :)








                     Shoes- Nine West , Dress-my creation, Bag-Segue, Watch-Fossil, Nails-Opi


                                            A evo i nekih predloga za venčanicu iz snova :)
                           These are some suggestions for wedding dress from every girl dreams :)







1 comment: