September 12, 2013

Hello autumn!

        Pored toga što volim da pišem o svemu i svačemu, moda je moja velika ljubav, da ne kažem opsesija :D .. Već jedno dve godine pričam o tome kako bih volela da imam svoj blog, jer bih onda konačno imala opravdanje za to što dosađujem svojim drugaricama da me fotografišu svaki put kad idemo negde. Juče mi je moja drugarica iz osnovne i srednje škole, a sada i koleginica sa faxa, inače modna blogerka, Sara, pomogla da napravim svoj blog. Konacnoo.. Danas je bio baš, baš kišovit dan i jedva sam ugrabila dvadesetak minuta, dok kiša nije padala, da napravim par fotografija. Jesen je, dakle, definitivno, počela, na moju žalost, jer obožavam sunčano vreme i vedro nebo. P.S. Hvala mojoj mladjoj sestri, Mariji, što me je fotografisala.
 Beside the fact I love to write about lots of things, my second great love, not to say obsession, is fashion. :D I've been talking about making my own blog for two years, but now my friend from primary school and highschool and my colleague at University too, fashion blogger, Sara helped me to make my own blog. Finally.. Today is really rainy day, so I had only few minutes to grab, to take some photos. So, officially, autumn has began. Unfortunately, because I love sunny weather and bright sky. P.S. Thanks to my younger sister, Marija, for making this photos.








T-shirt, boots- gift , jacket-Converse , Bag-Nike , Shorts-Tally Weijl


1 comment: